Oväntade gåvor

Jag har aldrig fått så många gåvor i livet, och därför är jag ovan att ta emot. Jag blir ibland rädd att folk ska tycka att jag är otacksam för jag vet inte hur man tackar för gåvor. Nu har jag fått öva mig ett tag på detta. Först fick jag min kamera. En vän erbjöd sig att köra mig till affären trots snökaos på vägarna. Jag var iväg hela dagen igår med två underbara människor och jag fick möta 'häxan'. Det var ännu en fantastisk upplevelse. I förgår kväll hade jag ett meddelande från 'stay friend' att någon gammal kompis sökt mig, när jag gick in och tittade visade det sig att det var min vän från tonårstiden. Hon hade gått in som medlem där för att vi skulle kunna få kontakt. Vi bytte telefonnummer och jag ringde och pratade med henne idag. Hon kommer hit i morgon! Jag är så glad och tacksam för detta. Nu känner jag starkt att någon hjälper mig så det går bra för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det låter! Jag älskar Stayfriends, tittar runt där flera gånger om dagen.Har fått igen många vänner från förr!



Kramis till dig!

/Mia

2008-11-27 @ 19:53:07
Postat av: Bitte

Visst är det fint att ha fina människor omkring sig :)Men vad roligt att hon fick tag på dig,trevligt att få kontakt med vänner från förr!Bra site det där =))

2008-11-28 @ 08:42:48
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: elena cn

Åh, vad härligt! Snart är det jul också och då kommer det säkert något riktigt stort till dig:)

2008-11-28 @ 21:45:29
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0