November 2.

I går var jag trött och ville avskaffa november. Nu när jag tänkt efter är det kanske inte en så bra idé. Några har skrivit om att de eller någon av deras nära och kära fyller år. Någon skriver att vi behöver november för att förbereda oss inför julen. Det kan jag hålla med om. Jag har aldrig varit en av de här julpysslande människorna, men i år ser jag fram emot julen för första gången som jag kan komma ihåg. Jag ska inte pyssla så mycket, men jag ser fram emot att vara ledig några dagar och kunna vila ut ordentligt. Det är det jag är i behov av nu! Så egentligen är ju november en enda lång, grå väntan på december - för mig - och det skulle varit skönare om november var som i april i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0