Kulturfyran om julklappar & lite annat

Veckans Kulturfyra på Kulturbloggen handlar om julklappar och lite annat. Jag har som vanligt kopierat frågorna och skriver mina svar inunder i kursiverad stil.

1. Så klart vi önskar oss hårda julklappar, eller hur? Vilken bok önskar du dig i julklapp?
    1. Stora Musikalboken från Notfabriken.Vill ha! Vill ha! Vill ha!

2. Idag kom provtrycket på den första t-shirt jag tagit fram för Kulturbloggen. Jag är sådan där som gillar att ha olika t-shirts med olika tryck. Jag har thirt med Depeche Mode, Van Morrison, Patti Smith och Leonard Cohen. Vem vill du ha på bild på en tshirt.

    2. Just nu vill jag ha en tshirt med Frank Zappa
3. När jag beställde t-shirt med Kulturbloggen på kunde jag beställa en keps också. Men jag avstod. Keps är för mig rätt omodernt. Vad tycker du? Vilken plagg tar du bara inte på dig?
   3. Idag tar jag inte på mig piratbyxor, tycker det är för gamla tanter, ute! Dessutom ser alla små och tjocka ut som har det på sig...eller det kanske är så ;D

4. Om du önskar dig ett mjukt paket, blir det då en tshirt? Eller vad blir det?
   4. Jag vill ha en ny stickad lila mössa, har slarvat bort min :(


Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt erika

Härliga önskningar ;)

oh, jag käkar också smågodis och tar en drink ;)

Är skittrött...

Erika

2008-11-14 @ 20:44:06
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: RS

Mössa är ingen dum julklapp. Jag älskar mössor och har hur många som helst. Om du har tid och lust finns en ny dagsfärsk kulturfyra: http://kulturbloggen.com/?p=4665

2008-11-22 @ 09:15:24
URL: http://kulturbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0