En vän är alltid en vän

Jag var väldigt ledsen i morse, på grund av allt kletet på mitt fönster. Jag ringde en vän och beklagade mig, han hörde väl hur ledsen jag var och lovade komma över och hjälpa mig. Klockan tio i förmiddags hade han skaffat en högtryckstvätt och stod utanför mitt och ringde på. Det tog inte lång stund för honom att göra rent min husgavel och fönstret, han till och med putsade mitt fönster efteråt. När vi drack kaffe kläckte han idén att vi skulle köra ut i skogen en sväng. Det blev en tur och en liten promenad och sen kände jag som jag hade massor med ny energi! När jag kom hem åt jag spagetti och köttfärssås. Jag började titta på V75 och somnade en liten stund. Jag har missat några lopp men ska titta på dem lite senare. Oavsett hur det går är jag ju en vinnare redan, med ett blänkande rent fönster!


Kommentarer
Postat av: Elena CN

Grattis!!

Det är bra med kluriga och hjälpsamma kompisar. Han skulle behöva ta en tur till mig också... inga ägg men väl så skitiga fönster:)

2008-11-01 @ 22:59:45
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0