Efter regn

Jag har varit ute på en lång tur. Jag startade med att gå på stranden en stund. Det föll inte en enda droppe regn utan solen var nästan framme. Jag kände att jag fick rejält med styrka och energi tillsammans med den syremättade luften jag andades.

Jag är inte speciellt intresserad av båtar men fick syn på denna  jag tyckte var otroligt läcker.
 
I går kväll blev jag sugen på makaronipudding och gick till en affär för att handla ingredienser till det. Jag köpte ost, bacon och mjölk. När jag gått en bit hemåt kom jag på att jag glömt köpa makaroner, jag fick vända och handla det också. För vad är en makaronipudding utan makaroner egentligen. Jag kom ihåg mitt paket och gick till macken och hämtade det. När jag kom hem och öppnade det var det rena julafton för mig. Jag har handlat flera julklappar, till en jättebillig peng, och jag tycker verkligen det är fina saker jag fått tag på. Någon som får minst ett paket läser här ibland så jag berättar inte vad det är. Men jag lägger in en länk till Yves Rocher igen så kan du gå in och titta om det är något du vill köpa.



Kommentarer
Postat av: Elena CN

Glömde...Båtenbilden var så liten så jag inte kunde se ordentligt...

2008-11-13 @ 20:43:38
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0