torsdag utan ärtsoppa

myspace comments

Thursday MySpace Comments Jahapp så var det torsdag och jag ska iväg till sjukhuset för att de ska titta på mitt öga och jag är hypernervös. Jag har haft ont i mitt öga länge och nu blir det värre och värre. Min doktor, på vårdcentralen hemmavid skrev en remiss o nu är det snart dags. Jag är rädd för allt vad läkare heter, och ögat känns värre än något annat.

En glädjande nyhet ska jag hinna med förstås. Jag fick mail med en inbjudan på ett seminarium i Stockholm i höst, många intressanta föreläsningar och det blir minst 2 dagar i huvudstaden i så fall. Jag ska titta närmare på det hela när jag kommer hem, om jag nu ser något alls då. Men glad är jag över inbjudan i alla fall.

Jag läser mina mejl varje morgon och idag tittade jag också efter en lön som försvunnit. Jag gjorde ett jättearbete i våras, höll flera föreläsningar, och låg på vandrarhem och hotell i flera dygn. Det var himla roligt men oxå jobbigt. Jag la ner oerhört mycket tid på att förbereda mig....och har ännu inte fått någon lön. Vad snopet det känns, förutom att det ju är en av anledningarna till att jag åtar mig ett arbete att jag ska få ersättning för det. Jag vet att jag kommer att få det fast pengarna försvunnit någonstans, men jag behöver ju dem.

Det ovanstående skrev jag i morse, jag har förmodligen tryckt på fel knapp i rena nervositeten så nu blir det publiserat som först ;)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej söta du, jag behöver din hjälp! jag skulle verkligen uppskatta din åsikt och röst, om du helt enkelt bara kunde gå in på länken nedan och skriva vilken av bild 1-5 du gillar bäst och tycker är vackrast!



skälet för denna omröstning är swedish fashion blogger awards där vi ska rösta fram de bästa av de bästa inom modebloggsvärlden. som sagt, det räcker med en kommentar som innehåller en siffra, du kan vara anonym eller inte, det är upp till dig :) Jag ser fram emot att få höra din åsikt! Tack på förhand och många kramar från Alicia



http://www.aliciasstil.se/2008/june/fashion-blogger-awards-best-photo.html

2008-06-26 @ 13:46:21
URL: http://www.aliciasstil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0