Om aftonen när solen var utbrunnen...

...men den brann!



Jag har fått en lista i huvudet jag känner att jag behöver skriva ner. Listan är inte lång men det är nog den viktigaste listan jag gjort någonsin. En Lista över saker jag slutar med.

1. Stress 
2. Losec
3. ?

Jag måste sluta stressa, måste lägga ner mer tid på mig själv och på min egen hälsa. Jag måste göra någon form av fysisk ansträngning varje dag.

Jag har efter 8 år, när jag ätit Losec dagligen, kommit fram till att jag måste sluta med dem. Har fixat 2 dagar, men jag lider. Jag ska klara det!

Jag höll på att skriva att jag ska sluta arbeta under punkt 3. Det ska jag ju inte men jag måste göra något nytt. Vill men orkar inte ta tag i det. Ska nog inte ta tag i det just nu heller. Jag känner att jag är kollosalt upptagen av mig själv och mitt eget mående men tror att det är det jag behöver vara.

Jag återkommer så fort behovet finns igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0