Kändisar i Halmstad City

Jag var inne i City idag och drog runt lite med B. Han är ju inte jordens roligaste att ha med sig, men jag får ju bestämma vad vi ska göra. Allt nog och emedan. Vi var nere i Norre Katts Park o tittade på konstutställning. Tavlorna var hängda på träden och det var häftigt. Vädret var okej och det är ju så klart en förutsättning. Jag hade glömt kameran i en annan väska så jag kunde inte fota.
På väg därifrån träffade jag på min moster o morbror. Det känns som det var igår jag bodde med dem trots att det var när jag var liten, liten. Det är alltid kul å stöta på dem.
Vi var på Stora Torg o kikade runt oxå. Det var massor av folk överallt, o flera jag känner. Men min bästa kändis träffade jag på på Biblan. Där kom T med sin dotter, o dem har jag inte sett på flera år. Vi talade en del om tiderna som är, och om de som var då, när vi möttes dagligen. Hon fick mitt visitkort o jag hoppas innerligt hon hör av sig. Jag vill snacka o kika på foto ihop och så. Jag kan ju försöka ringa o bjuda hit henne annars.

När jag kikat runt lite på nätet upptäcker jag att de mest sökta orden på bloggar handlar om sex, fra, anders wik, ingvar åkesson, avlyssning och spanien. inget av dem känner jag att jag behöver skriva om


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du får en härlig söndag!

Må gott!

2008-06-29 @ 08:22:43
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jaså, det är en sån dag.

Jag undviker allt vad fottboll heter, tycker det är trist. Hihi

Ha det så gott då!

2008-06-29 @ 08:51:59
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0