Gratis är alltid Gott!

Jag har gjort middag till mig själv, Korv Stroganoff med potatismos. Fick syn på några potatis o hade en bit falukorv o gräddfilen som blev över från midsommar. Det blev 4 middagar utav det hela och det känns som jag inte betalt en enda krona för dem.

När jag ätit gick jag ut en runda och på hemvägen gick jag inom affären och köpte en glass. Det var gott utan att vara gratis. Jag har bestämt mig för att gå ner i vikt, skaffa bättre kondis och har börjat väga mig igen...hummm...

Igår frågade Marie om vi kan träna tillsammans på gymmet, och det är klart vi kan. Det är ju precis det jag behöver, någon som puchar på så jag kommer iväg. Bestämda tider och sånt, hur tråkigt det än låter så är det det enda som får iväg mig. Nu är det dessutom öppet mindre på "mitt" gym över sommaren, och det gör det hela ännu jobbigare. Jag behöver fasta rutiner och helst en träningskompis för att komma till skott. På måndag börjar vi! Men en glass ibland måste jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0