Fredag hela veckan...

I dag har jag bara ett planeringsmöte inför hösten, det är lagt sist i eftermiddag så det blir nog ganska glatt!!! Jag är i vart fall glad över att jag ska va ledig i flera veckor nu...och jag är JÄTTEGLAD för jag ringde och fick fram min ersättning från maj månad - den kommer i nästa vecka! Vilken sommar det kommer att bli!

...och jag kommer att kunna se klart på omvärlden oxå! Jag hade fått något i ögat som fastnat på honhinnan, nu är det borttaget och jag kommer snart att se helt perfekt ut igen!

Det var två inlägg som ser ut att ha "fastnat" hos mig igår. Jag vet ju inte om det är så då ingen skrivit kommentarer på dem. Den ena var en utmaning, o det andra var en länk till Bloggkartan.

Ska göra mig i ordning för den här dagen!!! Det är verkligen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0