Varm dryck i värmen

Nu har jag gått in igen, det är svalare inne än ute just nu. Jag har satt mig med datorn, och med kaffe. Varmt ,härligt kaffe. Minns en arbetskompis som sa att det är bra att dricka varmt när det är varmt ute. Då lurar man kroppen eftersom man blir varmare inombords än utombords. Inte vet jag om det är sanning eller lögn men kaffe är en av mina stora laster så jag bestämmer mig för att lita på det.


Jag bläddrade runt lite bland bloggarna och hittade en mängd sanningar om kvinnor. Gå in på Ewas sida kan du läsa dem.

Kommentarer
Postat av: ewas

klart att inte gör något jätte roligt att du gillar min blogg länkar in dej också på mina bloggar, okej eller

2008-07-26 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0