Undanflykter?

Jag skulle gått en lång tur idag men orkade inte. I stället ringde jag B och vi körde till Båstad där jag letade efter en jacka, eller något liknande, jag ska ha när jag är ute och går. Det måste vara dragkedjor på fickorna och den ska vara vindtät utan att vara för varm. Regnkläder har jag men det är för tätt och för varmt. Jag hittade inget, men ska till Helsingborg på fredag...och då försöker jag igen.

Jag har alltså inte gått någon längre sträcka idag, jag skyller på att jag 'nästan är förkyld' och att jag är totalt slut. När jag kom hem drack jag en mugg kaffe, åt lite ananas. Sen somnade jag, som ett litet barn, på soffan och sov ett par timmar.


Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Hejhej, hoppas du mår okejj!

Du jag behöver mer ångestmonster, annars blir det ju ingen tävling :(

Skicka in en liten bild på Ditt monster.. och dikter! Ja dikter och texter

ska vi lägga upp också som handlar om psykiatrin!

Skriv å rita - i need ya!

Kram psykos!

2008-07-16 @ 17:43:28
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0