Testing Dildo-typ

Allt är inte alltid som det låter, inte riktigt!
Jag var inne på: Mickey J. Barczyks Blogg 
och hittade ett inlägg jag tyckte var roligt.
Nämligen : Vilken Dildo-typ är du.
Självklart testade jag och så här blev mitt resultat.

Du liknar mest: Rabbit & Pearl Du är en riktig hyvens typ. Det finns nog ingen som tycker illa om dig. Du är social, men uppskattar även att vara för dig själv ibland. Med andra ord så har du hittat en ganska bra balans i livet och dina vänner skulle beskriva dig som en ganska naturlig person utan allt för många neuroser. Tänk bara på att gränsen mellan att vara så normal som du är och att vara tråkig kan vara hårfin. Du skulle förmodligen må bra av att göra något lite annorlunda i ditt liv.
 
Vilken dildo är du? Gör testet här!


Kommentarer
Postat av: Nobody

Hahaha..jag blev en Giant Lover..inte lika hyvens som du..hahaha..Kramis /C

2008-07-31 @ 20:20:31
URL: http://www.metrobloggen.se/nobody
Postat av: trollpackan

Jag länkar upp dig, gör väl inget?

2008-07-31 @ 20:44:36
URL: http://trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: wolf mother earth

Nä inge åsk här heller... men det skulle verkligen behövas, på natten helst!!!! Ååå vackert väder på dagen- vore toppen

2008-07-31 @ 22:32:04
Postat av: wolf mother earth

Jaaa hua det är såå varmt att jobba!!!! Take care U 2!!! ska lägga in lite inlägg sen dusch och sova Kramizzz

2008-07-31 @ 22:41:11
Postat av: wolf mother earth

Du liknar mest: Giant Lover





Du är giganten bland giganter. Det finns inte en människa som inte tar intryck av din pondus. Du både imponerar och skrämmer med din blotta närvaro. Tyvärr så kan du vara lite utav en buffel ibland. Många stör sig helt enkelt på att du tar för mycket plats i olika sammanhang. Förmodligen har dessa personer helt rätt. Hade du inte varit så egotrippad så hade du förmodligen blivit en bra ledare eller förebild.



hahah detta blev jag nfissar







2008-07-31 @ 22:45:21
Postat av: ewas

den vill jag testa länkar den på min blogg är det ok eller så säj till

2008-08-01 @ 09:41:39
Postat av: Anonym

kul test...jag fick good vibrations...låter spännande...kram helena

2008-08-02 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0