Restart - igen

I går var jag hos frissan där jag släppte henne med fria tyglar och jag blev fullständigt förvandlad.
I morgon får jag hit min nya säng och måste därför få bort den gamla från sovrummet. Jag har tydligen varit särbo ett tag för jag har lärt mig att använda mig av mina vänner.  
I kväll kommer min bror hit och kör iväg min gamla säng. Jag kom på att det här är ju ett fantastiskt tillfälle att möbera om, igen. Jag ringde nyss B som kommer hit om några timmar och hjälper mig. Jag har slagits av den fantastiska idén att om vi bär ut den gamla sängen till altanen måste det bli enklare att hasa runt resten.



Nu var det som ödet spelade mig ett litet spratt igen. Så fort jag skrev att B. är så jämrans tråkig blev det strömavbrott. Jag fick skriva om inlägget, för jag hade ju inte sparat något. Nu vågar jag inte skriva att B är tråkig igen!
Måste göra mig i ordning innan han kommer!

Kommentarer
Postat av: ewas

hej hopp varför inte ha en säng på altanen och ligga och läsa i det hade jag ett ä år det var så jälla skönt satta dit en vattenfontän ickså så jag kunde höra vtnbrusset ja det är jag det men en idé eller hur ha det bra idag hur eller hur

2008-07-31 @ 07:31:03
Postat av: Annica

Kul med en ny frissa säger jag! Alltid roligt att förändra sig lite.

2008-07-31 @ 09:39:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0