Rehabilitering och träning

Jag är med och lär mig en rehabiliteringsmetod där även Marie är med. Nu har jag varit 'träningsklient' åt henne och det har ju passat jämrans så bra. Vi/jag har alltså siktat in oss på min fys.träning och försökt komma underfund med vad det är som gör att jag inte kommer till skott.
Idag hade vi en och en halv timma när vi satt och försökte analysera situationen och jag har kommit fram till följande.

 1. Under tiden det är stängt på mitt vanliga gym ska jag gå minst 3 ggr i veckan.
 2. Jag ska kontakta mitt gamla gym och höra om jag kan gå där under den tiden.
 3. Marie fortsätter att vara coach åt mig ett tag till.
 4. Klarar jag av detta får jag någon form av belöning i september!

Det vore väl 17 om jag inte kommer iväg och träna nu! Måste ringa till min gamla instruktör snarast!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0