Lördag morgon

Fick telefon i går kväll från "Han den Ende" som ville komma hem till mig idag. Att jag hade andra planer var inte intressant alls, dem kunde jag ändra på tyckte Han. Varför är män så egoistiska? Jag har inte med ett ord nämnt att jag varit utan hans sällskap under hela hans semester. Medan han umgåtts med sina barn och sina vänner. Jag har varit sjuk och närmast tacksam att vara ensam. Nu ringer han och vill, kräver, att jag ska vara redo för honom och hans manlighet. Han hade tänkt att vi skulle äta, (han grilla,) och dricka något gott tillsammans och sedan vällustigt vältra oss i min nya säng. Jag blev omedelbart på min vakt,  /mot vad?/ sa att vi får höras en annan dag. Jag blir fortfarande rädd när någon ställer krav på mig. Jag är nog skadad för livet av psykopaten jag levde ihop med för några år sedan!



 


Kommentarer
Postat av: ewas

ha en bra dag kram

2008-07-26 @ 08:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0