Känner mig sjukt sjuk!

Jag vaknade i morse och hade ju bestämt att följa med till Helsingborg. Lovat är Lovat, tänkte jag, och gjorde mig färdig. När jag satt mig i bilen, var jag totalt slut. Det var inte jag som körde och det var ju en jämrans tur. Vi kom till Väla och jag handlade det absolut nödvändigaste. Sedan gick jag och satte mig med kaffe och huvudvärk och väntade på att de andra skulle bli färdiga. Den sista halvtimman satt jag ute i bilen och halvsov.
När jag kom hem packade jag upp och tog ett glas fil och sen dess har jag sovit.
Ska snart gå in i sängen och bädda ner mig, känner att jag inte orkar något alls just nu. Såååå jävla skööönt å ha semester!....Orkar inte ens tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0