Jordbävning skakade Los Angeles

Jag läser i tidningen att det varit jordbävning i Karlifonien. Det mätte 5,4 på Richterskalan. Jag, som i verkligheten, aldrig varit med om ett jordskalv tänker mig att det är mycket skakigt. Under några år drömde jag ofta om jordbävning och det var lika skrämmande varje natt. Jag drömde om hur marken öppnade sig framför mig och det blev avgrundsdjupa sprickor i jorden. Jag vaknade kallsvett och med panik varje morgon, och var, trots allt, tacksam att det varit ännu en mardröm.
 

Kommentarer
Postat av: ewas

hu vad hemskt läste om det igår hoppsan glömde säja gooooooooo morning på dej och hoppas att du blir bra i håret kramisar

2008-07-30 @ 09:14:15
Postat av: ewas

var inne nu efter matdax här är +25 nu och var bra att du blev bra och snygg i håret

2008-07-30 @ 13:06:32
Postat av: ewas

kolla in min sda ang frissan

2008-07-30 @ 13:14:34
Postat av: Petra

Hej! Hittade ju hit genom fototriss och såg att du skrev om jordbävningen, så jag klickade mig hit eftersom jag tycker inte heller om såna - jag var dessutom med om den! Jag skulle precis börja skriva på ett nytt blogginlägg, när hela världen skakade... Undrar om du drömmer mardrömmar om det för att du kanske kommer att "råka" vara här i CA när nästa bävning kommer?? Hoppas då inte det, men vet bara att det mesta är byggt säkrare nu för tiden; hus, vägar osv.. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0