En riktigt God Morgon!



Att lite drygt en decimeter kan göra en sådan skillnad! Jag har sovit djupt, drömlöst och nästan stilla hela natten! Detta måste bero på min nya bäddmadrass! Att 12 cm gör en sådan skillnad mot den tidigare, nästan platta, saken som låg under mig!
Solen vräker dessutom ner från himlen och det ska bli uppemot 30 graders värme idag. Detta måsta vara livet. Jag vågar inte träna eller ligga nere vid playan ännu. Men sitta på min uteplats och njuta av livet och sommaren det vågar jag!
Först sta jag vakna ordentligt med mitt kaffe och blogga runt lite hos alla Er där ute!

Kommentarer
Postat av: Wolf Mother Earth

Hej vännen! Gu vad underbart det låter med nyu säng!! jag köpt nytt till alla barnen, men inte till mig själv, haha barnen går alltid först ;) Nu med egen Personlig tränare kan jag inte annat än att dras med! Jag känner mig så peppad nu. Får bra tips om mat och träning! hoppas du blir frisk snart. Min träning bara föll isär då jag var bortrest och sedan sjuk efter det. Men nu är jag i farten igen ler Många kramar!! solvinkningar från beachen (du är snart där med :P)

2008-07-24 @ 08:10:36
URL: http://www.metrobloggen.se/dottern

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0