Delar av sängen är här

Är hemma igen. Ikea-besöket blev en kostsam men bra resa. Jag köpte med mig: 
   1 härlig bäddmadrass, 12 cm tjock. 
   4 ben till resårmadrass
   1 st resårmadrass - som levereras senare
    + lite annat smått och gott.
Jag känner mig nöjd med dagen men är nu totalt slut. Jag har ringt brorsan som hjälper mig att få iväg min gamla säng till tippen. Jag har gjort en provisorisk bäddning i min gamla säng med min nya madrass. Är lite barnslig men måste ju testa den. Har provlegat och provstudsat i den. Skulle gärna provat den med Honom i stället, men Han är ju inte hemma. Får testa när den nya sängen är komplett. 



Hittade något som hette Fotoakuten där man kan ladda upp gratis bilder - bara älskar denna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0