Bloggeriet

...jag upptäckte att jag har hållt på med det här bloggandet i över en månad. Det förvånar mig att tiden har gått så fort. Fortfarande har jag inte tagit itu med att göra bloggen lite roligare, lite vackrare men framförallt mycket personligare. Det känns som jag aldrig har tid eller lust att ta itu med den. 
En sak till som förvånar mig är att jag inte kommit igång med att skriva på mitt eget vis ännu. Jag har inte ens kommit på vad jag egentligen vill med den här bloggen. Jag har ju skrivit och läst i hela mitt liv och borde vid det här laget ha hittat min stil även där.
Jag blir oxå förvånad över att jag inte orkar bry mig om att lära mig de mest enkla saker jag kan göra med bloggen.
Vad som inte förvånar mig är att jag inte har så många besökare jag trodde skulle hitta hit. Jag förväntade mig nästan en kö av läsare som ville ta del av mina ord. Att kön inte finns här beror så klart på att jag inte orkat ta itu med bloggen på allvar.
Jag ska försöka använda den här helgen till att lära mig hantera bloggen och göra den trevligare, roligare och intressantare att besöka. Jag ska försöka göra bloggen till Min Blogg.
Alla ni som har tips om sidor med Designtips osv är hjärtligt välkomna att tipsa mig.


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har hittat hit först nu men nu ska jag börja titta in här, ser trevligt ut =)

2008-07-26 @ 17:32:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0