Lediga dagar

Snart är det jul och sedan ska jag vara ledig ett tag. Jag kikar runt på nätet och letar efter något trevligt ställe att åka och vila upp mig på. Bara få ta det lugnt och bara få vara.
Smultronställen är en samlingsplats för högklassiga och trivsamma gårdar, slott och hotell i Sverige. Kan det vara något för mig tro.

Anläggningarna är handplockade med utgångspunkt från geografiskt läge och varierande inriktning. Portalen är uppdelad i fyra avdelningar: konferens, spa, golf och weekend. Varje anläggning presenteras på ett enkelt och tilltalande sätt. Aktuella paketerbjudanden tillhandahålls kontinuerligt. På smultronstallen.se finns alltid något för alla smaker och önskemål.


Smultronställen.se

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas du hittar något mysigt ställe och att du idag får en mysig luciadag!

kramis

2008-12-13 @ 09:27:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0