En dag för mina behov

I dag är jag ledig, nästan, jag ska ägna den här dagen åt mig själv. Nu på förmiddagen ska jag iväg till gymmet en timma. Det ska bli skönt för det behöver jag verkligen. Jag har inte hunnit med att gå dit på flera veckor. Först ska jag bara ringa och ordna med resa och hotell till Stockholm i nästa vecka. Det kan jag inte göra före klockan 10. Jag ska inte göra så mycket annat sedan än att slå in ett paket och returnera en bok som blivit felsänd till mig. Jag måste ta mig iväg till centrum för att kunna skicka tillbaks den. Jag har dessutom ett par brev jag ska göra i ordning och ett jag ska eftersända. Innan jag är färdig att ägna mig åt mina egna behov ska jag ringa några telefonsamtal, om lite som rör mitt arbete. Jag måste köra någon maskin med tvätt också, och ta en promenad med dammsugaren. Laga mat och äta behöver jag ju också, om jag hinner.
Vad skönt det ska bli med en hel dag att använda bara till mig själv!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Aldrig fel att ha en dag helt för sig själv. Göra det man vill och det som behövs..

Hoppas dagen blir lyckad :)

2008-12-08 @ 09:36:36
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Studiomannen

Sådana dagar behöver man oftare än vad man tror. Ha det gott!

2008-12-08 @ 11:01:33
URL: http://www.studiomannen.se
Postat av: Bitte

Man behöver sådana dagar,har haft en fin dag idag jag med.En av mina bästa vänner är uppe och hälsar på.Jag kramade om henne sååå!Hon bor långt ner i södern,vi ses inte så ofta sen hon flyttat.SÅ nu har man fina dagar så länge hon är här.PS.Tack för din härliga kommentar :))Kram!

2008-12-08 @ 17:02:27
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0