Dagen gryr

Natten flyr med sina otäcka drömmar. Jag vaknar med huvudvärk och en aning ont i halsen. Funderar på vad det är för dag idag och somnar om. När jag sedan vaknade fick jag sätta fart, ringde och sa att jag var försenad idag igen. Jag skulle egentligen bara sitta vid datorn och arbeta så jag arbetar hemifrån. Huvudvärken har släppt, halsen känns lite som om det är skoskav i den. Jag jobbar några timmar och går sedan ut en lång runda.
Min lediga dag igår blev inte ett dugg ledig. Det jag skulle uträtta tog hela dagen. Någon träning hann jag inte med! Får nästan tårar i ögonen av besvikelse när jag tänker på att det var det enda jag satt upp på listan att göra för min egen skull! Jag tror ändå att det finns en sol bakom de mörka molnen.



Kommentarer
Postat av: ewa

klart att det gör vänta bara så kommer den över dej varje dag sol ska vi ha om bara så lite kramizar

2008-12-09 @ 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0