Vin, Kvinnor & Sång

Jag tänkte startat det här inlägget med att skriva VARNING! men tänker att det här är ju en varning till mig själv.
När jag gått och lagt mig igår kväll ringde min mobil. Jag svarade trots att numret inte visades, det var en tjejkompis till mig. Hon berättade att hon och S var ute på krogen och hade jätteroligt, de hade kommit att tänka på att de glömt kontakta mig innan och nu ville de att jag skulle komma dit! Men Hallå! Hur roligt kändes det att höra att de glömt fråga mig om jag ville följa med? Och hur roligt var det att få ett samtal från en, inte helt nykter kanske, kompis när jag redan gått och lagt mig. Var det deras dåliga samvete som påminde dem om min existens? Blir man så dum av några glas vin?
Varningen till mig skulle utfärdas för att jag glömt stänga av telefonen. Men den största varningen till mig ska utfärdas för att jag tyckte så förbannat synd om mig själv, för att de glömt mig! Och då började jag att tycka synd om mig för att ALLA andra också hade glömt mig.
Nu när jag vaknade var jag Glad över att jag varit bortglömd! Funderar på att ringa till vänninan från igår och sjunga lite för henne nu på moronen!

  



 

Uttrycket Vin, kvinnor och sång får lixom en annan betydelse för mig

!


Kommentarer
Postat av: Annica

Oj så trist......vet inte hur jag skulle reagera....

Funderar och lämnar en kram

2008-08-24 @ 20:29:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0