Tro på det övernaturliga?

Jag är en människa som alltid tyckt att jag står med båda fötterna på jorden, ibland. Jag svävar ut, långt ut i det blå, ibland. Jag tror inte att någon kan se vad som kommer att hända fram i tiden, ibland. Jag blir inte ett dugg förvånad när det visar sig att vissa människor har den förmågan. Jag tror till och med att ALLA har den förmågan, men alla utvecklar inte den alltid. En del utvecklar en stark känsla för att tjäna pengar på andra, ofta i svaga ögonblick, och utnyttjar den situationen på olika sätt. Jag är med andra ord totalt förvirrad och har massor av åsikter som jag knappt vet att jag har.
Det är en djungel där ute. Var och en får hitta sin väg att gå. Jag har något som jag gjort till min väg. Där träffar jag ibland en kvinna som ser och hör saker inte jag gör. Hon har berättat en del för mig som fått håret att resa sig på mitt huvud. Jag ska träffa henne i november igen och det är otroligt spännande. Jag ser det hela som vägledning, som att träffa en kurator nästan. Men hon vägleder mig med lite annorlunda saker än en kurator förmodligen skulle kunna och få göra.

Kommentarer
Postat av: Judith

Det där är mina grejer det. Sånt tror jag på.

Jag har haft en kontakt för 5½ år sedan nu med ett medium och hon var klockren. Nu ska jag ringa upp en ny igen nästa vecka. En som också är svår att få tag i och mest lyckas via rekommendationer. Jag fick en sådan. Men samtidigt ska man ändå vara skeptisk och inte sluka allt. Man kan ta det som vägledning som du säger och det är precis därför jag tar kontakt nu igen. Jag är så i ett skede i mitt liv att jag behöver lite vägledning.



Kram

2008-08-28 @ 23:16:05
URL: http://judith45.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0