Sömnproblem

God Morgon i Verkligheten!
Jag hoppas du har sovit bättre än vad jag gjort! Jag har kommit till ännu en insikt i natt:
Det är svårt att sova utan säng!
Jag har legat i soffan, där gjorde jag det bekvämt och mysigt för mig. Bäddade med rena lakan och kuddar och nalle med. Men det var mycket varmare än att ligga i sängen. Jag somnade efter 12, var uppe och drack vatten flera gånger och har nu varit klarvaken sen kl. 04,00.
Min nya säng anländer i dag. Härligt! Efter det är tanken att jag ska åka med en kompis och köpa nytt sängöverkast. Det känns strängt att tänka på det just nu. Gissa om jag längtar tills jag är hemma igen och kan provsova i min nya säng!

Kommentarer
Postat av: ewas

glömde säja en god morning efter natten vet hur det är att sova i soffan gillar att sova där när tv-n är på men när jag måste sova där då går det inte ligger där ibland när barnbarn är här och de vill sova i mormors säng kramisar

2008-08-01 @ 09:47:22
Postat av: Annica

Jag har svårt för att sova vare sig jag har säng eller inte! Hoppas du sover bättre då du får den nya. Ha en bra dag.

2008-08-01 @ 10:34:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/
Postat av: trollpackan

Vad mysigt med en ny säng! Och nytt överkast, förstår att du längtar!

Värmen är kanske lite jobbig, men bara lite, det ska ju bli svalare nu...fast jag hoppas att det inte kmmer att regna för vi ska på semester veckan som kommer. Golfvecka i Idre!

kram!

2008-08-01 @ 14:22:40
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0