Powerwalk

Jag och Marie hade bestämt möte och jag traskade dit, i ösregn! Marie dök upp samtidigt som mig och vi gick iväg! Klädda i regnställ, keps och gympadojor. Vi var säkert inte någon vacker syn, men vi var glada ändå. När vi började gå vräkte regnet ner. Efter det att vi gått i ungefär 15 minuter började det regna ännu mer. Det var nog det värsta regnväder jag någonsin gått i! Vi gick ungefär 30 minuter och sedan var vi tvugna att bryta. När jag kom hem och klädde av mig var jag genomblöt ända in på trosorna trots alla regnkläder. Jag har skickat in kläderna i tvättmaskinen och mig själv i duschen. Nu sitter jag med en kopp te och njuter, vi gick ju trots allt! Det var verkligen powerwalk vi utförde! 

Kommentarer
Postat av: Annica

Nää nu skäms jag över att jag bangade för lite regn, vad duktig du var som fortsatte!

2008-08-27 @ 18:54:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/
Postat av: Lissen

Bra gjort att ni gick trots regent!

Ha det gott

2008-08-27 @ 21:03:19
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0