Mina rubbade cirklar

I går kväll var jag så enormt trött att jag somnade redan vid 22-tiden. Vilket medförde att jag vaknade mitt i natten, klarvaken, och kunde inte somna om. Jag var uppe när kl var två och tog då en alvedon för jag hade huvudvärk också. Jag var vaken ett par timmar till innan jag somnade om,. När telefonen började spela 'Tuffa tider* i morse var det verkligen tuffa tider. Jag stängde av den och vaknade inte förrän kl nio. Jag skulle börjat jobba kl. åtta, Marie och jag skulle köra iväg kl. 10 och där satt jag yrvaken i sängen och fattade nada.
Det värsta jag vet är att stressa på morgonen, så jag började med att ringa till Marie och säg att hon fick hämta mig hemma i stället. Sedan kunde jag göra mig i ordning i något så när lugn takt, jag hann t.o.m. ta lite kaffe och en macka. Men jag hann inte med att gå ut och läsa morgontidning, mail eller att blogga. Det är saker jag brukar göra varje morgon, det har på något sätt blivit en rutin. Jag upptäckte att jag skaffat mig nya morgonrutiner som jag mår bra av. Hela dagen har kännts fel nu när mina 'cirklar blev rubbade'. 



Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hmm, cirklar ska väl rubbas?

Jaa, vart har den tagit vägen???(sockan alltså)

Kramis

Erika

2008-08-19 @ 18:10:55
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: ewa

inte roligt att försova sig undrar varför det heter försova och inte sensova ? ja jag undra ibland prd det är som en del säjer var hemskt trevligt vi hade tex kram på dej iallafullafall

2008-08-19 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0