I love your blog!



Jag fick ovanstående pris en tredje gång. Denna gång av Erika på Härligheter enligt Erika
Jag känner mig oerhört stolt och är gladast av alla för det!
I priset ingår att man ska lämna det vidare till sju st, bloggare som man gillar.
Jag lämnar priset till följande 7:

Wolf Mother Earth - för hennes uthållighet med träningen
Ewa - för glädjen hon delar med sig av
Glansig Yta - för lyxkänslan hon tillför
Daniel - för att han är
Psykbryt - för sanningarna som serveras
bryvald - för alla glada skratt jag fått där
Erika - får det tillbax för hennes förmåga att skapa härligheter i tillvaron

Skickar ni Blog-Utmärkelsen vidare till 7 andra, kan det ju hända att den kommer tillbax så småningom!
Man blir glad för all uppskattning!


Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Åh, tack snälla du! Vilken dag det blev... inbjudan till filmpremiär för alla läsare och så detta. Stooort tack!!!

Erika

2008-08-30 @ 23:05:49
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: ewa

tackar för det och du jag väntar att sätte in till de 7 till senare har fått pris så många gånger så nu vet jag inte vem jag ska ge men gör det sen tack för priset alltid lika roligt att få kramisar

2008-08-30 @ 23:13:29
Postat av: Psyk

Tack rara och fina du! Det värmer. Kramar!

2008-08-31 @ 10:26:48
URL: http://psykbrytet.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nämen tack snälla du! Du e så gullig & fin!

2008-09-01 @ 13:01:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0