Högljudd Väckning

Jag vaknade av mobilen som vrålade 'Det är Tuffa Tider' - min väckningssignal - och Tufft vaqr vad det var! Jag famlade mig in på toan, tände ljuset, kissade och ställde mig i duschen. Gick sedan ut och satte på kaffe, då fick jag tända ljuset igen. Då som först slog det mig hur mörkt det var, lampan brukade jag inte behöva tända! När jag tittade på klockan var den 03,00 på natten och jag skulle absolut inte vara uppe då. Jag la mig igen och här sitter jag nu och är försenad i stället, på väg till banken för ett möte.

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Ojdå! Jag hade nog inte kunnat somna om ifall jag hade duschat också...hmm...jobbigt!

Hoppas att resten av dagen blir bättre!

kramen

2008-08-26 @ 14:02:45
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0