GodMorgon Världen!

Det är måndag och jag tycker det känns bra efter den misserabla söndagen. Jag har visserligen vaknat tidigt idag, men det innebär att jag legat och tittat på OS några timmar. Jag ska säkert klara av den här dagen också. Nu ska jag iväg och arbeta några timmar och sedan ska jag på ett viktigt möte i eftermiddag. Jag är dåligt förberedd inför det men jag har ändå stor tro på mitt eget kunnande sedan tidigare så jag tror det ska gå bra ändå. Den här veckan är ganska fullspikad med många möten och mycket arbete. Jag tror det är ett hösttecken!



Fotot tog jag på Hallandsåsen den 11 okt. 2007

Kommentarer
Postat av: Lollo

2008-08-18 @ 14:42:24
Postat av: Louise

Jätte fin bild:)

2008-08-18 @ 14:42:44
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/
Postat av: Tobias

Fantastiskt härlig bild! Hösten kan verkligen vara otriligt vacker!! :)

2008-08-19 @ 15:17:41
URL: http://tobiaslinduist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0