Arbete tar en förfärlig massa fritid

Det sämsta med att arbeta, är att det tar så mycket fritid! Jag var nere en sväng på jobbet idag igen och 'hälsade' på. Annars jobbar jag så mycket som möjligt hemifrån just nu. Håller på att förbereda en föreläsning och det är lättare att sitta ensam då. Jag hinner skriva några rader i bloggen ibland.

Då känns det nästan som ni är mina arbetskompisar. De flesta är roliga att träffa på, en och annan lite grinig. Några delar med sig av sin kunskap och andra behåller den för sig själv. Precis som på min arbetsplats.
Den största anledningen till att jag var nere på jobbet idag var ju för att träffa Marie om utbildningen. Vi är snart färdiga med vår uppgift och ska redovisa den i början på september. Sedan glider vi lugnt fram resten av utbildningstiden och är färdiga till jul. Tjohooo!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja mycket fritid behöver man ju nu de närmsta 2 veckorna, vad jobbar du med, eftersom du kan jobba hemma? kram tbx

2008-08-07 @ 20:41:06
URL: http://www.metrobloggen.se/carper
Postat av: ewa

http://www.imagechef.com/ic/ribbon/ gå in på den sidan så kan du göra ett sådant band bara att skriva var du vill att det ska stå på det hjälp finns hos mej om du inte kan kram

2008-08-07 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0